Магістерські програми
Освітньо-професійна програма другого (магістерського) рівня вищої освіти Галузь знань: 07 “Управління та адміністрування”. Спеціальність: 075 “Маркетинг”. Кваліфікація, що присвоюється: магістр з маркетингу. Рівень кваліфікації: магістр (другий рівень вищої освіти).
|
||
Освітньо-професійна програма | Навчальний план (денна форма) | |
Рецензії та відгуки стейкхолдерів | Навчальний план (заочна форма) |
I курс |
|
1-й семестр | 2-й семестр |
Обов’язкові навчальні дисципліни |
|
Ділова іноземна мова у професійній та науковій діяльності | Маркетинг інформаційних продуктів та послуг |
Наукові дослідження та моделювання в управлінні соціально-економічними системами | Стратегічний маркетинг |
Ризик-менеджмент та цивільний захист | |
Маркетинговий менеджмент | |
Рекламний менеджмент | |
Маркетинг в соціальних мережах | |
Вибіркові навчальні дисципліни |
|
23 кредити ЄКТС | |
Курсові роботи |
|
Міждисциплінарна курсова робота | |
II курс |
|
3-й семестр | |
Практика |
|
Переддипломна практика | |
Виконання та захист кваліфікаційної роботи |
Освітньо-професійна програма другого (магістерського) рівня вищої освіти Галузь знань: 07 “Управління та адміністрування”. Спеціальність: 075 “Маркетинг”. Кваліфікація, що присвоюється: магістр з маркетингу. Рівень кваліфікації: магістр (другий рівень вищої освіти).
|
|
Освітньо-професійна програма | Навчальний план (денна форма) |
Освітньо-професійна програма другого (магістерського) рівня вищої освіти Галузь знань: 07 “Управління та адміністрування”. Спеціальність: 075 “Маркетинг”. Кваліфікація, що присвоюється: магістр з маркетингу. Рівень кваліфікації: магістр (другий рівень вищої освіти).
|
|
Освітньо-професійна програма | Навчальний план (денна форма) |
Освітньо-професійна програма другого (магістерського) рівня вищої освіти Галузь знань: 05 “Соціальні та поведінкові науки”. Спеціальність: 051 “Економіка”. Кваліфікація, що присвоюється: магістр з економіки. Рівень кваліфікації: магістр (другий рівень вищої освіти).
|
|
Освітньо-професійна програма | Навчальний план (денна форма) |
Освітньо-професійна програма другого (магістерського) рівня вищої освіти Галузь знань: 07 “Управління та адміністрування”. Спеціальність: 075 “Маркетинг”. Кваліфікація, що присвоюється: магістр з маркетингу. Рівень кваліфікації: магістр (другий рівень вищої освіти).
Загальний обсяг навчальної програми: 90 кредитів ЄКТС, в т.ч.: обов’язкові компоненти освітньої програми – 37 кредитів, вибіркові компоненти освітньої програми – 23 кредити, переддипломна практики – 7 кредитів, виконання та захист кваліфікаційної роботи – 23 кредити.
Термін навчання: 1 рік 4 місяці.
Можливість подальшого навчання: магістр з маркетингу може продовжити навчання в університеті за третім рівнем вищої освіти з отриманням освітнього рівня “доктор філософії”.
|
||
Освітньо-професійна програма | Навчальний план (денна форма) | |
Рецензії та відгуки стейкхолдерів | Навчальний план (заочна форма) |
Силабуси обов’язкових навчальних дисциплін
I курс
|
|
1-й семестр | 2-й семестр |
Обов’язкові навчальні дисципліни
|
|
Ділова іноземна мова у професійній та науковій діяльності | Маркетинг інформаційних продуктів та послуг |
Наукові дослідження та моделювання в управлінні соціально-економічними системами | Стратегічний маркетинг |
Ризик-менеджмент та цивільний захист | |
Маркетинговий менеджмент | |
Рекламний менеджмент | |
Маркетинг в соціальних мережах | |
Вибіркові навчальні дисципліни
|
|
23 кредити ЄКТС | |
Курсові роботи
|
|
Міждисциплінарна курсова робота | |
II курс
|
|
3-й семестр | |
Практика
|
|
Переддипломна практика | |
Виконання та захист кваліфікаційної роботи |
Освітньо-професійна програма другого (магістерського) рівня вищої освіти Галузь знань: 07 “Управління та адміністрування”. Спеціальність: 075 “Маркетинг”. Кваліфікація, що присвоюється: магістр з маркетингу. Рівень кваліфікації: магістр (другий рівень вищої освіти).
Загальний обсяг навчальної програми: 90 кредитів ЄКТС, в т.ч.: обов’язкові компоненти освітньої програми – 37 кредитів, вибіркові компоненти освітньої програми – 23 кредити, переддипломна практики – 7 кредитів, виконання та захист кваліфікаційної роботи – 23 кредити.
Термін навчання: 1 рік 4 місяці.
Можливість подальшого навчання: магістр з маркетингу може продовжити навчання в університеті за третім рівнем вищої освіти з отриманням освітнього рівня “доктор філософії”.
|
|
Освітньо-професійна програма | Навчальний план (денна форма) |
Освітньо-професійна програма другого (магістерського) рівня вищої освіти Галузь знань: 07 “Управління та адміністрування”. Спеціальність: 075 “Маркетинг”. Кваліфікація, що присвоюється: магістр з маркетингу. Рівень кваліфікації: магістр (другий рівень вищої освіти).
Загальний обсяг навчальної програми: 90 кредитів ЄКТС, в т.ч.: обов’язкові компоненти освітньої програми – 37 кредитів, вибіркові компоненти освітньої програми – 23 кредити, переддипломна практики – 7 кредитів, виконання та захист кваліфікаційної роботи – 23 кредити.
Термін навчання: 1 рік 4 місяці.
Можливість подальшого навчання: магістр з маркетингу може продовжити навчання в університеті за третім рівнем вищої освіти з отриманням освітнього рівня “доктор філософії”.
|
|
Освітньо-професійна програма | Навчальний план (денна форма) |
Освітньо-професійна програма другого (магістерського) рівня вищої освіти Галузь знань: 05 “Соціальні та поведінкові науки”. Спеціальність: 051 “Економіка”. Кваліфікація, що присвоюється: магістр з економіки. Рівень кваліфікації: магістр (другий рівень вищої освіти).
Загальний обсяг навчальної програми: 90 кредитів ЄКТС, в т.ч.: обов’язкові компоненти освітньої програми – 37 кредитів, вибіркові компоненти освітньої програми – 23 кредити, переддипломна практики – 7 кредитів, виконання та захист кваліфікаційної роботи – 23 кредити.
Термін навчання: 1 рік 4 місяці.
Можливість подальшого навчання: магістр з економіки може продовжити навчання в університеті за третім рівнем вищої освіти з отриманням освітнього рівня “доктор філософії”.
|
|
Освітньо-професійна програма | Навчальний план (денна форма) |