Романчук Сергій Анатолійович
Романчук Сергій Анатолійович
кандидат технічних наук, доцент, доцент кафедри маркетингу та економічної теорії
Стаж роботи: 23 роки
Сфера наукових інтересів
маркетингові дослідження в промисловості
Викладає дисципліни
маркетинг, маркетинг для магістрів, маркетинг промислового підприємства, маркетинговий менеджмент, маркетинг інновацій
Освіта
1978-1983 рр. – Кіровоградський інститут сільськогосподарського машинобудування, спеціальність “Будівельні та шляхові машини і устаткування”, кваліфікація: інженер-механік (диплом спеціаліста з відзнакою)
1988-1991 рр. – аспірантура Інституту надтвердих матеріалів ім. В.М. Бакуля Академії Наук України, м. Київ, спеціальність 05.02.01 – Матеріалознавство в машинобудуванні
2018-2019 рр. – Центральноукраїнський національний технічний університет, спеціальність 075 “Маркетинг”, кваліфікація: магістр з маркетингу (диплом магістра з відзнакою)
Науковий ступінь
1992 р. – кандидат технічних наук, Інститут надтвердих матеріалів ім. В.М. Бакуля Академії Наук України, м. Київ, спеціальність 05.02.01 – Матеріалознавство в машинобудуванні
Тема дисертаційного дослідження: “Розробка технології гарячого пресування титанату алюмінію”
Вчене звання
2007 р. – доцент кафедри маркетингу і економічної кібернетики
Досвід професійної роботи
1983-1993 рр. – асистент кафедри матеріалознавства і ТКМ Кіровоградського інституту сільськогосподарського машинобудування (до і після захисту дисертації)
2002-2005 рр. – старший викладач кафедри маркетингу і економічної кібернетики
2005 р. по теперішній час – доцент кафедри маркетингу і економічної кібернетики (з 2013 р. – кафедри економічної теорії, маркетингу та економічної кібернетики, з 2025 р. – кафедри маркетингу та економічної теорії) Кіровоградського національного технічного університету (з 2016 р. – Центральноукраїнського національного технічного університету)
Підвищення кваліфікації та стажування
2020 р. – Центральноукраїнський національний технічний університет, м. Кропивницький, методичний семінар в системі дистанційної освіти та впровадження університетської системи забезпечення академічної доброчинності. Рішенням Вченої ради ЦНТУ за №3 від 08.12.2020 р. зараховано як підвищення кваліфікації, довідка № 21.
2020 р. – Національний університет "Запорізька політехніка", м. Запоріжжя, підвищення кваліфікації на кафедрі "Маркетинг та логістика", сертифікат № 153 від 24 грудня 2020 р. (180 годин / 6 кредитів ЄКТС)
11.01.2022 – 11.04.2022 – Higher Institute of Insurance and Finance (VUZF University of Finance, Business and Entrepreneurship), Sofia, Bulgaria, International internship on "Modern Teaching Methods and Innovative Technologies in Higher Education: European Experience and Global Trend", certificate № BG/VUZF/5490-090-2022 (180 hours / 6 credits ECTS)
Відзнаки та нагороди
2008 р. – грамота за активну участь у проведенні заходів до “Дня науки – 2008”
2011 р. – подяка за сумлінну роботу з підготовки та проведення обстеження пасажиропотоків на маршрутах міста Кіровограда
2014 р. – подяка за активну участь у проведенні заходів до “Дня науки – 2014”
2017 р. – грамота за активну участь у проведенні заходів до “Дня науки – 2017”
2022 р. – грамота за участь в приймальній комісії
2023 р. – грамота за участь в приймальній комісії
Публікації
автор та співавтор понад 80 наукових та навчально-методичних праць, зокрема одного навчального посібника з грифом МОН України та двох навчальних посібників, рекомендованих Вченою радою університету
Документи