Співпраця зі стейкхолдерами – проведено заняття на тему «Ринок землі – нові можливості для маркетологів»
Валентина Яремчук, у своєму виступі звернула увагу на те, що маркетингове обслуговування ринку землі має особливості порівняно з маркетингом у виробничій сфері, де він застосовується як регулятор відносин між товаровиробником (пропозицією) і покупцем (попитом). Результатом таких взаємовідносин є забезпечення рентабельності підприємства, задоволення запитів покупців і потреб суспільства в цілому. В організації ринку землі маркетингове обслуговування безпосередньо не впливає на кінцеві результати виробництва, але сприяє спрямуванню землі до тих власників, які її купують з метою одержання зиску, тобто ефективнішого використання. Маркетингове обслуговування ринку землі забезпечує запити покупців і продавців, підвищує конкурентоспроможність його учасників, стимулює підвищення ефективності використання землі та одержання оптимальних прибутків для продавців землі і земельних банків. На цей час функції маркетингового забезпечення ринку землі можна покласти на землевпорядні органи, в яких необхідно ввести посади маркетолога. Пізніше з функціонуванням органів аграрного маркетингу ці функції можуть бути передані службам агромаркетингу.
-
вивчення попиту і пропозиції на операції із землею;
-
вивчення цінової політики щодо землі;
-
забезпечення земельних ділянок землевпорядною документацією;
-
вивчення та аналіз розміру, стану, місцезнаходження і цільового призначення земельних ділянок;
-
сегментація ринку землі за призначенням.