Випускники

Спеціалізація “Економічна кібернетика”

Гребінчук О.М. ГРЕБІНЧУК Олеся Миколаївна
Випускник кафедри маркетингу і економічної кібернетики 2005 р. (один із перших наборів студентів на економічну кібернетику), кандидат економічних наук, доцент. З 2011 р. Гребінчук О.М. займала посаду завідувача кафедри фінансів Кіровоградського інституту комерції.
У Олесі Миколаївни залишились тільки найтепліші та світлі спогади про студентські роки: “З нами працювали чудові викладачі, яким я дуже вдячна за те, що вони не тільки давали нам знання з дисциплін, а й вчили нас особистим прикладом бути справжніми людьми. Особливо хотілося б висловити визнання і величезну подяку куратору, науковому керівнику і наставнику Сотнікову В.С., і нашому завідувачу кафедри Гамалію В.Ф., які мудро направляли мене і в навчанні, і в життєвих ситуаціях, а також в подальшому дуже допомогли мені в науковій роботі”.
І додає: “Зараз, через роки, я можу з упевненістю сказати, що навчання на кафедрі маркетингу і економічної кібернетики дало мені і моїм одногрупникам можливість отримати хорошу роботу, піднятися по кар'єрних сходах і в досить молодому віці стати успішними, шанованими людьми як в професійному середовищі, так і в особистому житті. Я ще раз переконуюся, що всі ми не помилилися, обравши в 2000-му році таку складну, але дуже цікаву спеціальність – “Економічна кібернетика”.
Дмитришин Б.В.

ДМИТРИШИН Богдан Васильович
Випускник магістратури кафедри маркетингу і економічної кібернетики 2007 р., кандидат економічних наук, доцент кафедри економічної теорії, маркетингу та економічної кібернетики.
Відзначає, що дуже вдало обрав для навчання саме спеціальність “Економічна кібернетика” та дякує усьому колективу кафедри і особливо її завідувачу, професору Гамалію В.Ф., за ту підтримку, яку вони надавали як у студентські роки, так і під час навчання в аспірантурі.
Автор більше 25 наукових публікацій, в тому числі 2 монографій.
Загреба М.М.

ЗАГРЕБА Макси Михайлович
Випускник магістратури кафедри маркетингу і економічної кібернетики 2008 р., асистент кафедри економічної теорії, маркетингу та економічної кібернетики.
Вважає, що роки навчання на кафедрі маркетингу і економічної кібернетики КНТУ стали найяскравішими в житті – безліч нових знайомств, дружня атмосфера, доброзичливі викладачі. Сам по собі диплом не піднесе до вершини кар’єрних сходів, проте, разом з сумлінною працею, стане основою майбутніх звершень.
Автор близько 20 наукових праць, бере активну участь у науково-практичних конференціях.
Кожанова Л.С.

КОЖАНОВА Людмила Степанівна
Випускник магістратури кафедри маркетингу і економічної кібернетики 2008 р., менеджер департаменту продаж брендової продукції ПрАТ “Креатив”.
Ніковська А.К.

НІКОВСЬКА Анастасія Костянтинівна
Випускник магістратури кафедри маркетингу і економічної кібернетики 2006 р., менеджер зі збуту ТДВ “М’ясокомбінат Ятрань”.
Осипова О.І. ОСИПОВА Ольга Ігорівна
Випускник магістратури кафедри маркетингу і економічної кібернетики 2009 р., асистент кафедри економіко-математичного моделювання Київського національного економічного університету імені Вадима Гетьмана.
Продовжила навчання в аспірантурі, готується до захисту кандидатської дисертації.
Напрямки наукових досліджень: аналіз та моделювання продовольчого забезпечення населення із врахуванням ризику



Спеціальність “Маркетинг”

Качанов О.П.

КАЧАНОВ Олександр Петрович
Випускник кафедри маркетингу і економічної кібернетики 2002 р. (перший набір студентів на спеціальність “Маркетинг”), заступник виконавчого директора зі збуту ТДВ “М’ясокомбінат Ятрань”.
Мазуренко М.П.

МАЗУРЕНКО Микола Петрович
Випускник кафедри маркетингу і економічної кібернетики 2002 р. (перший набір студентів на спеціальність “Маркетинг”), директор департаменту продаж брендової продукції ПрАТ “Креатив”.
Новак М.О. НОВАК Марина Олегівна
Випускник магістратури кафедри маркетингу і економічної кібернетики 2008 р., провідний спеціаліст Державної виконавчої дирекції Фонду соціального страхування.
Вважає, що магістерська маркетингова освіта, отримана на кафедрі маркетингу і економічної кібернетики КНТУ дозволила їй працювати на посаді маркетолога в структурах, наближених до найвищої української влади.


© 2019 KNTU